Predsednik vlade RS Janez Janša in njegovi ministri se poslužujejo agresivnega in avtoritarnega načina vodenja ter komuniciranja.
II.
Vsak dan še vedno prihajajo v javnost nove informacije glede večdesetmilijonske korupcijske afere z nabavo zaščitne opreme preko posrednikov.
III.
Vlada in stranka SDS je v odkriti vojni z mediji, pri čemer prednjači njihov napad na javno in neodvisno RTV Slovenije.
IV.
Vlada in ministri krnijo mednarodni ugled države v tujini, vladna politika Slovenijo odmika od jedrne skupine EU k višegrajskim državam.
V.
Državna poroštvena shema za posojila gospodarstvu še vedno ne deluje, poslabšuje se socialna slika in povečuje brezposelnost.
VI.
Vlada je politično posegla v neodvisne inštitucije kot so statistični urad, NIJZ, NPU in drugi.
VII.
Prihaja do povečane militarizacije družbe, vlada je zavajala glede stanja na meji z željo po aktivaciji 37. a člena zakon o obrambi, ki bi vojski podelil policijska pooblastila.
VIII.
Z ukrepom prepovedi gibanja izven občine prebivališča je vlada pretirano posegla v ustavne pravice državljank in državljanov.
IX.
V času razglašene epidemije so si ministri in državni sekretarji dvignili svoje lastne plače.
X.
Znižujejo se okoljevarstveni in naravovarstveni standardi ter izključuje nevladne organizacije.
1.
Pri nabavi medicinske zaščitne opreme smo bili priča koruptivnim praksam.
2.
Številni dobavitelji zaščitne medicinske opreme so bili sorodstveno in politično povezani z aktualno politiko.
3.
Javnost se je zavajalo glede števila ventilatorjev.
4.
Vladajoča politika je poskusila diskreditirati žvižgača Ivana Galeta.
5.
Protikoronska zakonodaja (PKP1 in PKP2) je bila sprejeta brez socialnega dialoga.
6.
Izključevalen in nedelujoč dialog s predstavniki šolskih sindikatov.
7.
Zamujanje s sprejemanjem podzakonskih aktov za potrebe realizacije državnih poroštev za kredite.
8.
Še vedno nimamo delujoče sheme državnega poroštva za likvidnostno pomoč gospodarstvu.
9.
Kriteriji upravičenosti do pomoči so bili selektivni in pretirano strogi.
10.
Odsotnost pomoči v protikoronski zakonodaji za nekatere ranljive panoge (avtomobilska industrija, kulturniki…), brez pomoči za nekatere trajno prizadete panoge.
11.
Neobveščanje Komisije za nadzor javnih financ glede uspešnosti dejanske realizacije protikoronskih ukrepov.
12.
Pandemija je bila preklicana čez noč, da ni bilo potrebno podaljšati paketa pomoči.
13.
Prvič v zgodovini se je Vlada RS odločila predčasno zamenjati direktorja Statističnega urada (SURS).
14.
Predsednik vlade je napadel evropskega komisarja Paola Gentilona v zvezi z zamenjavo direktorja statističnega urada.
15.
Priča smo bili političnemu kadrovanju v obveščevalnih službah in nezakoniti razrešitvi direktorja NPU.
16.
Razrešitev dolgoletne vodje Sektorja za odnose z javnostmi Vesne Drole, ki je na tem položaju preživela pet generalnih direktorjev policije in pet različnih ministrov za notranje zadeve.
17.
Zamenjava vodstva Urada za preprečevanje pranja denarja: vodenje urada prevzame nekdanji dolgoletni občinski svetnik SDS v občini Straža.
18.
Politično kadrovanje vlade na čelu Nacionalnega inštituta za javno zdravje.
19.
Predsednik vlade Janez Janša zahteva odstop generalnega direktorja Svetovne zdravstvene organizacije.
20.
Določene veteranske organizacije so bile izključene iz koordinacijskega odbora za državne proslave.
21.
Koalicija je družno neizvolila ustavnega sodnika v skladu z načelom “ni naš”.
22.
V tujino je potovalo pismo, v katerem je stranka SDS podala svoj sporen pogled na stanje pravosodja v Sloveniji.
23.
Na Svet Evrope je romala depeša, kjer se medije obtožuje, da so »komunistični«.
24.
V nasprotju z zakonom in usmeritvami parlamenta je predsednik vlade pisal predsednici Evropske komisije o možnosti poravnave glede tožbe, vezane na sanacijo bank.
25.
Izključitev medijev iz javnih tiskovnih konferenc vlade (tudi v času, ko so se že rahljali omejevalni ukrepi).
26.
Uzurpacija vladnih komunikacijskih kanalov za propagando medijev SDS.
27.
Zavajanje in vnašanje zmede v javnosti z nespretnim komuniciranjem direktorja NIJZ, Milana Kreka.
28.
Obrambni minister Matej Tonin je izgubil tovornjak z zaščitno medicinsko opremo, za katerega se je nato izkazalo, da sploh ni obstajal.
29.
Ob koncu epidemije smo bili deležni preleta vojaških letal, ki je stal več kot 75.000 EUR.
30.
Vladni predstavniki so zavajali javnost glede poskusa aktivacije 37. a člena Zakona o obrambi.
31.
V času naraščajoče brezposelnosti in padca gospodarske rasti je minister Tonin napovedal dodatnih 780 milijonov evrov za vojsko.
32.
Nerazčiščen incident na slovensko-italijanski meji, kjer naj bi pripadnik Slovenske vojske nameril orožje v slovenskega državljana, kar je bilo sprva označeno za lažno novico.
33.
Obtožba stranke Socialnih demokratov, da glede dogodka na slovensko-italijanski meji ustvarja mednarodni incident.
34.
V zunanji politiki smo priča odmiku Slovenije od jedrnega dela EU k Višegrajski skupini.
35.
Vlada pod vodstvom SDS vzpostavlja vazalni odnos do Madžarske.
36.
Ministrstvo za zunanje zadeve ne spoštuje sklepov o umiku sporne depeše Svetu Evrope.
37.
Ministrstvo za zunanje zadeve se ni odzvalo na Orbanov spomenik z zemljevidom velike Madžarske.
38.
Neprimeren oziroma (NE)odziv vlade na vpad na policijsko postajo Slovenska Bistrica s strani t.i. »Štajerske varde«.
39.
Ministrstvo za notranje zadeve je omogočilo izvedbo nastopa hrvaškega pevca Marka Perkovića Thompsona, znanega po poveličevanju ustaštva.
40.
Poskus prikrivanja pijane vožnje državnega sekretarja Franca Breznika.
41.
Ugotovljena kršitev protikorupcijske zakonodaje (nasprotje interesov) državnega sekretarja Franca Kanglerja.
42.
Zloraba epidemije za uvajanje nepotrebnih, desnih-ideoloških ukrepov (npr. povečevanje policijskih pristojnosti).
43.
Uvajanje policijske države z neupravičenim sledenjem in nadzorom nad državljani.
44.
Pridružitev višegrajskim državam v nasprotovanju skupne EU rešitve, vezane na migracije.
45.
Zavajanje javnosti glede podatkov o nezakonitih migracijah.
46.
Dajanje enostavčnih usmeritev policistom preko Twitterja po vzoru Donalda Trumpa.
47.
Grožnje miroljubnim protestnikom.
48.
Odsotnost aktivnosti Ministrstva za notranje zadeve za izboljšanje statusa rezervnih policistov.
49.
Aretacije protestnikov zaradi pisanja s kredo.
50.
Koalicijska uzurpacija proračuna iz rok Državnega zbora v roke vlade.
51.
Nepopolno in nepregledno poročanje finančnega ministrstva Državnemu zboru o izjemnih finančnih pooblastilih.
52.
Začasna zamrznitev posredovanja podatkov v aplikacijo Erar.
53.
Neaktivnost Ministrstva za finance pri zavzemanju za dodatna finančna sredstva za soočenje z epidemijo.
54.
Neodzivnost vlade v primeru napovedanega odpuščanja v Gorenju.
55.
Rokohitrsko, nestrokovno in nepremišljeno spreminjanje kazenske zakonodaje.
56.
Neustavno vodena parlamentarna preiskava v primeru “Kangler”.
57.
V okviru protikoronske zakonodaje sta na prostost odkorakala Boško Šrot in Igor Bavčar.
58.
Neukrepanje pravosodnega ministrstva v primeru ugotovljenih nepravilnosti na Študijskem centru za narodno spravo.
59.
Dvojna merila države, ki je občinam naložila osemdnevni plačilni rok, hkrati pa sama pravočasno ne vrača denarja, ki ga občine zalagajo.
60.
Nejasna merila, različno tolmačenje in različna dinamika izplačil dodatkov javnim uslužbencem za delo v času epidemije.
61.
Neustrezno izplačevanje dodatkov za zdravstveno osebje.
62.
Prepoved drugega starša ali spremljevalca pri rojstvu otroka.
63.
Največ smrti med žrtvami zaradi koronavirusa v domovih za starejše občane (DSO) v Evropi.
64.
Pojav spornih »seznamov smrti« za upokojence v DSO-jih.
65.
Ignoriranje kadrovskih in prostorskih pogojev pri podajanju smernic DSO-jem v času po koncu epidemije.
66.
Neobveščanje lokalnih oblasti o premestitvah bolnikov s COVID-19.
67.
Poziv svojcem, naj v času epidemije sprejmejo starostnike na dom.
68.
Dnevno spreminjajoča se navodila glede uporabe mask, rokavic itd.
69.
Namera o uporabi vina iz blagovnih rezerv za proizvodnjo razkužil.
70.
Zmanjšanje finančnih sredstev za šport.
71.
Ustavitev razpisa za sofinanciranje investicij v osnovne šole in vrtce.
72.
Slabo informiranje in ignoriranje dijakov v procesu prilagajanja izvedbe mature.
73.
Slaba in prepozna komunikacija ministrice za izobraževanje Simone Kustec pri dajanju informacij in navodil glede izobraževalnega procesa v času epidemije.
74.
Otroci, ki potrebujejo psihosocialno ali pedagoško pomoč, so ostali popolnoma brez pomoči. Posledice bodo vidne še dolgo.
75.
Študentje niso bili deležni sistematične podpore glede na realne potrebe.
76.
Napoved prihoda ameriške multinacionalke Uber, ki slovi po izkoriščevalskem poslovnem modelu in izogibanju plačevanja davkov.
77.
Napoved razveljavitve razpisa za gradnjo drugega tira in s tem grožnja izgube EU sredstev.
78.
Vladni politiki so napovedali napad na neodvisnost javne Radiotelevizijo Slovenije.
79.
Zanemarjanje položaja samozaposlenih v kulturi.
80.
Ignorantski odnos in nedelujoč dialog Ministrstva za kulturo s predstavniki kulturnih delavcev.
81.
Odsotnost potrebne podpore industriji srečanj.
82.
Zaustavljen medijski razpis.
83.
Zaustavitev izplačil Javni agenciji za knjigo.
84.
Grožnje z uvajanjem prisilnega dela v kmetijstvu.
85.
Prihaja do izkoriščanja tujih sezonskih delavcev za delo v kmetijstvu.
86.
Neukrepanje ministrice za kmetijstvo Aleksandra Pivec glede občutne podražitve hrane.
87.
Odločitev o odstrelu 115 medvedov, ki so v Sloveniji zaščitene živali.
88.
Očitna nezainteresiranost ministra Andreja Vizjaka za pripravo izvedbene zakonodaje, ki jo narekuje ustavna pravica dostopa do čiste pitne vode.
89.
Zniževanje okoljskih standardov.
90.
Izključevanje okoljevarstvenih in naravovarstvenih nevladnih organizacij.
91.
Vladni urad za komuniciranje je nezakonito zaustavil izplačilo pogodbenih obveznosti nevladnim organizacijam.
92.
Izključevanje civilne družbe iz procesa spremljanja in programiranja finančne perspektive.
93.
Preusmeritev evropskih sredstev v nerazvojne projekte (npr. zaščitno opremo kupljene v sumljivih okoliščinah).
94.
Zamude pri sofinanciranju evropskih projektov.
95.
Ni ustrezno pripravljene strategije za črpanje dodatnega denarja iz kohezijskih sredstev.
96.
Odsotnost izhodne strategije po koncu epidemije.
97.
Porast brezposelnosti, kot posledica določenih nezadostnih in prepočasnih protikriznih ukrepov.
98.
Nasprotovanje sprejemu Resolucije o razglasitvi izrednih podnebnih in okoljskih razmer v RS.
Spletna stran uporablja piškotke. Piškotek je datoteka z informacijo o obisku na spletni strani, ki se ob obisku namesti na vašem računalniku. Piškotek je namenjen hitrejšemu in enostavnejšemu obisku spletne strani in na noben način ne spreminja programja vašega računalnika. Izbris piškotka iz vašega računalnika v nobenem primeru ne spremeni načina delovanja vašega računalnika in ne ogroža delovanja računalnika, operacijskega sistema, komponent in opreme.
Podatke, pridobljene s pomočjo piškotkov, uporabljamo izključno za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje ob obisku spletne strani. Podatki, zbrani na naši spletni strani, ne bodo posredovani tretjim osebam, če to ni izrecno navedeno. Za vsako morebitno posredovanje podatkov tretjim osebam bo zahtevana izrecna odobritev.
Več informacij o piškotkih si lahko preberete na tej povezavi.
Google Analytics
Ti poškotki zbirajo informacije, ki so v posplošeni obliki uporabljeneza razumevanje načina uporabe spletne strani, kako so učinkovita orodja, ki jih uporabljamo za obisk te spletne strani ali kako s prilagoditvami in vsebinami izboljšati uporabniško izkušnjo.
Če želite onemogočiti upotabo teh piškotkov, jih lahko onemogočite v nastavitvah vašega brskalnika.
Piškotki drugih storitev
Spletna stran uporablja tudi zunanje spletne storitve, kot so Google Fonts, Google Maps ali YouTube. Tovrstne storitve utegnejo zbirati podatke o uporabi njihovih storitev, kot je na primer IP naslov, zato jih lahko onemogočite tukaj. S tem utegnete bistveno zmanjšati funkcionalnost, izgled in izkušnjo spletne strani. Spremembe bodo uveljavljene ob ponovnem nalaganju strani.
Nastavitve Google Webfont:
Nastavitve Google Maps:
Nastavitve Vimeo in Youtube:
Spoštovanje zasebnosti
Več o načinu spoštovanja vaše zasebnosti lahko preberete tukaj.