Kakšne so strokovne podlage za to, da so slovenske šole rekordno dolgo časa zaprte?
Poslanec Socialnih demokratov mag. Dejan Židan je na ministrico za izobraževanje, znanost in šport naslovil pisno poslansko vprašanje v zvezi z odločitvami glede odpiranja in zapiranja šol, ob tem pa poudaril, da so slovenski otroci doma in se izobražujejo na daljavo najdlje od vseh otrok v Evropski uniji, kjer ponekod šol sploh niso zapirali, čeprav so za druge dejavnosti veljale stroge omejitve.
2. februar 2021
Kot je uvodoma v obrazložitvi vprašanja izpostavil Židan, so od včeraj šole v zasavski in obalno-kraški regiji po prejemu okrožnice ministrstva ponovno zaprte in otroci so se po štirih dneh pouka v šolah spet vrnili pouku na daljavo.
“Čeprav je jasno, da odločitve sprejema vlada, pa je prav tako jasno, da ste Vi najbolj pristojni za šole in šolarje ter da bi Vi morali biti najbolj angažiran zagovornik pravic šolark in šolarjev. In tega vašega zavzemanja ni opaziti,« je bil kritičen poslanec in poudaril, da ministrica do sedaj ni predstavila strokovnih utemeljitev ter predlogov za tako dolgo zaprtje šol, prav tako pa tudi po njegovem mnenju ni jasno argumentirala, zakaj so šole večja nevarnost za obvladovanje epidemije kot napr. odprta delovna mesta.
Slovenske šole so rekordno dolgo časa zaprte, pravi Židan.
Na podlagi navedenega je zato poslanec ministrico vprašal, kakšne so strokovne podlage za takšno ravnanje, da so slovenske šole rekordno dolgo zaprte ter ali se čuti osebno odgovorno za takšen časovni rekord. Židan pa je ministrico še pozval, da nemudoma objavi vse strokovne podlage, na podlagi katerih so se na pristojnem ministrstvu odločili o zapiranju / odpiranju šol.