Franc Trček: Kdaj se bo prenehalo z realnostjo popolnoma skreganimi ukrepi šolanja na daljavo?
V času šolanja na daljavo je strani pričevanj staršev in poročanja medijev slišati o raznovrstnih ukrepih, ki se jih učitelji poslužujejo pri podajanju snovi učencem in učenkam po spletu. Med temi so tudi ukrepi, ki so v javnosti sprožili mnogo burnih odzivov. Zadnje dni je tako razburila vest, da naj bi v eni izmed osnovnih šol učiteljica celo zahtevala, da si učenec med ustnim preverjanjem znanja čez oči poveže masko, namenjeno preprečevanju širjenja okužb.
23. november 2020
Pojavljajo se opozorila tudi glede ostalih praks pri šolanju na daljavo, na eno izmed teh je v poslanskem vprašanju opozoril poslanec Socialnih demokratov dr. Franc Trček. Gre namreč za težnjo, da naj bi učenci pri pisnem ocenjevanju znanja morali imeti vključeni dve kameri, kar je po prepričanju poslanca sporno iz več razlogov. Med temi je Trček posebej izpostavil revščino, ko si po njegovih besedah marsikateri učenec zaradi težkih socialnih okoliščin in sramovanja revščine ne želi prižgati niti ene, kaj šele dveh kamer, »katerih pa družine povečini niti nimajo.«
Dr. Franc Trček
Zato je poslanec Socialnih demokratov dr. Trček vlado povprašal, kdaj bo ta prenehala s tovrstnimi spornimi in za otroke škodljivimi praksami, prav tako kdaj se bodo s spremembami kurikuluma in ustreznimi didaktikami šolanja na daljavo ukvarjati poznavalci in strokovnjaki. Ob tem pa je poslanca zanimalo še, kaj ima vlada povedati o svojih načrtih ukrepih za odpravo revščine, »v kateri dnevno živijo preštevilni šolajoči se otroci,« je poudaril ob koncu vprašanja.