Proti lažem lahko zmaga le resnica.
Zato smo ustvarili projekt #SamoDejstva.
“Vsakdo ima pravico do svojega mnenja, toda ne do svojih dejstev.”
Daniel Patrick Moynihan
Nova24TV ni medij, ampak propagandno orodje in orožje
Medijska mreža, ki jo kontrolirajo strukture, povezane s stranko SDS preko televizije in portala Nova24TV, tednika Demokracija, portala Škandal24.si in 16 regijskih satelitov, širi neresnice, blati, žali, načrtno ruši ugled ljudi, ki kritično razmišljajo o delovanju vladajoče SDS. Laž pa, če jo slišimo pogosto, postane alternativna resnica! To je neetično, nemoralno in neprofesionalno medijsko poročanje. Tako lahko deluje strankarska propaganda. Ne more pa tako delovati medij.
#samodejstva, 12. november 2020
7. julija 2015 smo bili v našem medijskem prostoru priča nastanku dveh medijskih hiš: Nova hiša in Nova24TV. Ustanovitelji so zagotavljali, da bodo projekti novega televizijskega, radijskega in spletnega medija nadstrankarski, ampak blizu vrednotam evropske desnice. Kljub zagotovilu koordinatorja projekta Borisa Tomašiča, da nikakor ne gre za strankarski projekt, je iz vpogleda v lastniško strukturo podjetja razvidno, da so med ustanovitelji v veliki večini vidni kadri stranke SDS. Med družbeniki najdemo tudi prvaka SDS Janeza Janšo, ki ima z vložkom 2.500 EUR 5,49-odstotni delež v podjetju, ki skrbi za servisiranje novic na spletu in radiu.
Leto pred volitvami 2018 smo bili v Sloveniji priča registriraciji 13 novičarskih portalov. Vsak portal pokriva svojo regijo, vsi skupaj pa vso Slovenijo. Zanimivo je, da je skoraj vse domene registriralo isto podjetje (Infotrend) in imajo podobno vizualno podobo. Skoraj vsi odgovorni uredniki so posredno ali neposredno povezani s stranko SDS, kar seveda ni slučaj. Večina portalov služi za promocijo politike SDS in kot trobilo novic, ki jih generira Nova24TV.
Vir: Dnevnik, 2017
Če sklepamo po objavljenih intervjujih in javnih nastopih, madžarski in slovenski premier Viktor Orbán in Janez Janša delita podobne poglede na delovanje medijev. Tako ni presenetljivo, da sta dva podjetnika blizu Viktorja Orbána (Peter Schatz in Agnes Adamik) postopoma kupovala lastniške deleže v slovenskih medijskih hišah. Danes imata prek različnih podjetij (Ripost Media, Ridikul Magazin in Modern Media Group) skupaj večinski delež v Nova24TV in založniškem podjetju Nova obzorja, ki izdaja desničarski politični tednik Demokracija.
Namen madžarskega vlaganja v slovenski medijski prostor ni podpiranje medijske pluralnosti, ampak podrejanje medijev resnici ene stranke, politizacija novinarstva ter polarizacija družbe in njen razdor. Veilka nevarnost je, da pri tem lahko prihaja do netransparetnega in nezakonitega financiranja političnih strank, t. j. SDS, in njenih političnih kampanj.
Medijska mreža stranke SDS služi za promocijo stranke SDS in njene politike. Objavlja neresnice in z osebno diskreditacijo poskuša utišati drugače misleče.